marți, 26 iunie 2012

Să-ți fac coșciug..lemne și pietre după tine..


Salutări,națiune de zăbălați..
Azi am să-mi bag adânc pula în roxy manelista,cea mai de căcat ființă,dacă pot să-ți zic și ființă din universul ăsta și încă vreo două paralele.Cred că cine a lansat-o pe asta era sigur beat.Un kilogram de benzină aș pune în gura muistei ăsteia și i-aș da foc.Dacă pui mintea ăsteia la o vacă,paște  pe asfalt.E o panaramă,o țărancă cretină și e proastă de bubuie.Din cauză specimenelor ca asta am ajuns să fim criticați de toate țările și am ajuns la nivelul la care suntem.Dacă asta o să ajungă ca inna,io vă jur că mă fac popă.Morții ei de javră;de asta fuge și dracu.Din cauza ăsteia care e definiția prostiei de gradul 3,poporul ăsta de puradei și distruși o să ajungă și mai de căcat,în următorii ani.Pula,ca asta chiar că n-am mai văzut.Uitați-vă și voi cât de tâmpită este.După ce că rage ca ultima vacă de pe prundul gârlei,s-a mai dus și la diaconescu.Mori bă!Cine știe,poate cu pula în gură urlă mai bine.Iar eu vin cu un sfat prietenesc:spânzură-te bă!Fă-mi favorul ăsta,și nu numai mine,ci întregii națiuni române.Și resul lumii.Moare și pula când o aude.Dacă aș fi fost în locul ei,mi-aș fi dat foc.Pe dracu,n-am mai văzut în viața mea o asemenea nulitate.Zici că e o pisică strânsă de gât,călcată pe coadă și băgată în apă.Muie!Nu degeaba zic ăștia la televizor că se apropie sfârșitul lumii.Cu astfel de specimene,chiar le dau dreptate.Cineva,dați-mi un shotgun.Un shotgun s-o împușc direct în gură.S-au topit și icebergurile când au auzit-o pe asta cum urlă.Zici că stă să moară.Zici că-i o maimuță care se scarpină de purici.Pe pariu pe cât vreți voi că are paie în loc de creier.Aaai de pula mea.Drace,mare ți-e grădina.Poarta deschisă și proștii sar gardu.Înebunește lumea pe zi ce trece.Zău,faceți ceva.Unde-i Vlad Țepeș sau Hitler când ai nevoie de ei?Cine a mai adus-o și pe asta pe lume,a fost,sigur,mai prost ca ea.Asta nu-i bună nici s-o duci pe centrură să sugă pula pe 50 de mii.Deci,cel mai bun lucru pe care l-ar putea face io zic că e să se omoare.Și prin asta face cel mai mare favor națiunii.Zău,o să fie ceva gen Ecaterina Teodoroiu dacă face asta.Când am auzit cum rage și cum dă din picioarele alea crăcănate,îmi venea să-mi bag pula prin laptop și să mă piș pe ea.Păcat că n-a fost pe lângă Cernobîl atunci când a fost explozia aia.Lemne și cărămizi după tine,tăiați-ar doctorii păru de jegoasă.Asta zici că-i pierdută în spațiu.Zici că-i picată din lună.Și dacă o să mai continuie mult cu urlatul,sigur o să se prăbușească luna pe pământ.Asta cred că dacă intră în biserică se prăbușesc sfinții peste ea.Merită să moară în pușcărie.Merită o moarte lentă și dureroasă.Asta nici dacă mă plătește cu tot aurul din lume n-o fut.Deci,să vă aud.Înjurați-o și voi pe retarda asta.Înjurați-o de ce vreți voi.Morți,vii,răniți,mamă,tată,frați,surori.Și,ca să închei:,,roxy sugi pula,,.
Supliment:
http://www.youtube.com/watch?v=6ZhN0z8oy-w

Un comentariu: