luni, 10 septembrie 2012

Altă postare retardată..


Salutări,națiune de labagiști...
M-am întors cu un alt motiv retardat de care să-mi bat pula.Și anume telenovelele de proastă calitate.Și o să-mi bag adânc ciomârdanu în porcăria aia de serial ,,pariu cu viața,, sau ce morții lui o fi.E cel mai mare căcat de serial care a fost făcut vreodată.Actorii sunt nașpa,melodiile pe care încearcă să le cânte sunt nașpa,deci în concluzie serialu e nașpa.În ziua de azi,toată lumea a înebunit cu panarama asta de serial.Duduile alea care încearcă să cânte zici că se screm pe veceu,și au față de veceu,îs complet pe dinafară cu ceea ce încearcă ele să facă.N-au nici cea mai mică tangență cu verbul ,,a cânta,,.Ca să nu mai zic cât de penibili sunt când încearcă să cânte o melodie rock.Muriți bă.Belime-ați pula să mi-o beliți.Vă fut în cutia limbii.Atât pe voi,labele triste care ascultați așa căcaturi,cât și pe ,,artiștii,, din trupa de căcat numită ,,lala band,,.Cel mai cretin nume de la Burebista încoace.N-aș da io bani pe un bilet la concertul băscălioșilor ălora nici să-mi tăiați gâtul.N-aș da nici măcar o flegmă,că nici pe aia n-o merită.Dacă eram în locul lor,m-aș fi aruncat demult de mal,legată cu un bolovan de gât.În ziua de azi,nu mai sunt apreciați adevărații artiști,care chiar fac muzică,și sunt apreciați toți țăranii cu 4 clase care nici nu știu să scrie corect,măcar în limba română și toate pițipoancele de bani gata,care au supt pula la greu pentru a ajunge unde sunt acum.Ca să nu mai vorbesc de proasta insiprație pe care o au,și anume să repete un vers de cinșpe mii de ori.Aia nu-i muzică.Aia e exact un căcat dinăla cu moț.Acum puteți să mă blestemați în ce fel vreți voi,că am terminat de aberat.Pentru moment.Și,ca de obicei,închei cu sfântul ,,sugeți pula,,.

19 comentarii:

  1. Lala Band sunt mai jegoşi decât un tomberon în care s-a câcat un boschetar cu diaree. Nu i-am ascultat şi nici nu vreau. Îmi bag pula în ei. Suplimentul e absolut genial.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. că parcă io i-am ascultat:))..asculta vară-mea o dată o melodie cu ei și io am ieșit afară,pentru că nu-i sufăr..:-??..nu vreau să risc să surzesc..:))

      Ștergere
    2. Nici eu nu vreau să risc. :)) Eşti de-a mea. Şi muie în gură la ăia care ascultă!

      Ștergere
  2. Îmi cumpăr 10 dildai şi pe toţi îi bag în gurile javrelor ăstora de la laba band. Respect oricui a scris postarea asta, chiar m-am săturat până-n ţâţe să fiu criticată că ascult "muzică de satanişti" în locul boralei auditive pe care o emană ăştia când deschid boturile. Muie Laba Band!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atunci respect ție :))
      Mă bucur că mai sunt și unii de-ăștia așa ca mine, cu creier în cap (deși puțini)

      Ștergere
    2. da:))..majoritatea națiunii au paie în cap în loc de creier...:-j

      Ștergere
    3. Ce paie? :)) Ăia chiar n-au nimica în cap. Mai ales ăia cu prejudecăţile lor de tot câcatul gen: rockării sunt satanişti sau rock-ul încurajează violul, drogurile, băutura, fumatul şi înjurăturile. Cum zicea un prieten: Să le dea Cristoşel o muie micuţă.

      Ștergere
    4. Da,mă, știu ce simți. Și io am din păcate un astfel de caz în familie, care nu mă lasă să ascult nimic din ce-mi place :(( Țin minte că aveam odată un poster cu Ozzy Osbourne pe perete, și când l-a văzut, a început să facă (,) ca toți dracii să-l dau jos, că cică-i satanist și ajung în iad :|
      M-a văzut odată îmbrăcată într-un tricou cu Gorgoroth... și a început al treilea război mondial.
      Deci bag pula-n ea de treabă.

      Ștergere
    5. Da, şi eu. Adică ce câcatul meu?! Mai bine aşa decât să arătăm ca toate piţipoancele care ascultă câcaturi comerciale. Familia mea nu are nimic de obiectat, dar mă enervează că pe stradă toţi întorc capul după mine. Am şi eu un tricou cu trei cranii şi port mereu brătări cu ţinte. Mare pulă. Prefer titlul de ciudată decât să fiu aşa cum e toată lumea.

      Ștergere
    6. Așa cum suntem noi e mult mai bine. Chiar mă doare-n sculă că aud mereu comentarii de la tot felul de lătrători ascultători de inna și de one erection. Dar familionul meu le întrece pe toate :|
      Maică-mea ascultă justin bieber și smiley, și a zis că Metallica, AC/DC, Rammstein și ce mai ascult eu sunt vechi, și de aceea sunt porcării, taică-meu ascultă mizeria aia de dubstep, iar mătușă-mea numai muzică bisericească ಠ_ಠ
      Deci nu mai supooort!!!

      Ștergere
    7. Dăfuq. Săraca de tine. o.o Chiar aş vrea să am cu cine să vorbesc despre asta. Dacă treci pe blogul meu şi mă vezi on pe căsuţa de mess, dă şi tu un salut, poate mai vorbim. :))

      Ștergere
    8. Așa o să fac, stai calmă. Pffui, în sfârșit cineva care mă ascultă :))

      Ștergere
    9. Pe mine mă deranjează că sunt întrebată mereu dacă mă uit la Pariu cu viaţa . Şi când spun nu , mi se răspunde "Cummm e posibil ? Eşti nebună? E geniaal serialul ! " Genial pe dracu .
      În rest , nu prea mă intresează ce-i pe la TV .
      Cu One Direction e altă problemă . Am o prietenă care îi ascultă . Mă întreabă într-o zi dacă îmi plac . Îi răspund cu un răspicat "altă treaba n-am" , după care îi explic şi de ce : muzică proastă , ritmuri repetitive , versuri slabe , etc . Replica ei a fost " Doamne , dar tu crezi ca ei îşi scriu versurile ? Sunt făcute de altcineva ! "
      Perfect ! Încă un motiv în plus să îi detest . I-am explicat apoi că artiştii pe care eu îi ascult îşi compun singuri versurile/muzica şi că a făcut lăbarii de la One Direction să pară în ochii mei mult mai idioţi . Păcat că n-am avut şi eu pulă în momentul conversaţiei ,ca să mi-o bag în gura lor.
      Un tip manelist/houser a spus acum vreo două seri că el consideră că rockerii fac parte dintr-o sectă satanistă . I-am adus nişte contraargumente cu privire la acest subiect , dar în zadar .

      În final , presupun că sunt norocoasă că tata e fan Metallica şi că mama ascultă classic rock , nu ?

      Ștergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa imi bag pula in mama lor de fututi ratati milogi pulii au ajuns si ei niste cacati pt ca leau facut audienta niste copi fututii futui in gura de ratati

    RăspundețiȘtergere