marți, 30 aprilie 2013

Să-ți fut dragostea.


Salutări, națiune de mediocri.
Mi-am mai adus și eu aminte de blogul ăsta și m-am gândit să mai scriu câte ceva pe el. Și azi m-a tăiat mintea să scriu despre așa-zisa bazaconie numită ,,dragoste''. Și acum pun pariu pe ce vrea mădularul vostru că o să săriți cu toporul la mine cu expresii de genul: ,,ia uite-o, a suferit și ea din dragoste'' sau ,,ia uite-o și pe nefututa asta''. Sugeți pula. Dacă voi sunteți așa tăntălăi să credeți într-un asemenea căcat cu moț, problema voastră. Pe mine una nu mă încălzește cu nimic să primesc stupizenii de apelative, cum ar fi ,,iubi'' sau ,,pisi'' sau alt apelativ pur și simplu stupid pe care nici un om cu creierul cât o boabă de fasole nu i l-ar da altcuiva. Dacă îți spune că te iubește, că viața nu are sens fără importanta de tine și alte abureli dinăstea, nu înseamnă că așa și e. Și ca de obicei, voi sunteți idioți și îl credeți pe acel cineva. Oricât v-ar fute cineva la cap cu ,,te iubesc'' sau ,,nu o să te las niciodată'', ei bine ăștia spun cele mai mari minciuni pe care un tâmpit le poate spune vreodată. De fapt și de drept oamenii spun asta doar pentru a ajunge în patul tău și de a te fute până îți ies ochii din orbiteA ți-o trage e exact ca atunci când mănânci după 2 zile în care n-ai crăpat nimic în tine. Te doare burta, da' tot mai mănânci. Să vă fut morții în cur, bă! Și să-l prind pe-ăla care vreodată o să mă ia cu ,,gagico'' sau ,,bombonica mea'' că-mi iau un sac de ceapă sau un tomberon cu roșii stricate și arunc în el până îl ia mă-sa. Sau mai simplu un AK47. Ăla rezolvă mai repede. Mai bine stai dracu singur liniștit decât să-ți pierzi vremea futându-te la cap un prost. Acum realizez că deja am scris mai mult decât mă așteptam. Nu mai stau să scriu pentru niște bostani ca voi, că voi oricum nu citiți. Vă urez cât mai multe puli în cur. Și închei cu sfântul ,,Sugeți pula!''

Un comentariu: