joi, 10 aprilie 2014

Eu și Avenger

Salutări, națiune de... nu, n-o să vă mai jignesc acum.
Am decis să scriu un ultim post pe acest blog. Un ultim post în care o să vă spun de fapt cine sunt. Și nu, nu ,,The Avenger”. Zilele de glorie ale lui The Avenger (sau Alchemist1413 de la începuturi) efectiv s-au cam dus o dată cu timpul. Sau cel puțin așa cred. The Avenger a fost cineva care ura tot ce mișcă. Cei care mă cunosc probabil știu că nu-s nici pe departe teribilista de ,,The Avenger” care scrie pe blog vrute și nevrute. Au trecut deja 2 ani de când mi-am început blogul. Tot ce am făcut a fost să-mi experim părerile, ce cred, ce-mi place și ce nu-mi place. Și să critic, bineînțeles. Adevărul e că nimeni nu-i în stare să critice pe nimeni. Mi-am dat seama de asta și am de gând să nu mai fac asta. Ca să critici ai nevoie de o bază solidă de argumente. Poate am să fac asta când o să am destule argumente s-o fac, habar n-am. Cine-mi urmărea postările probabil se amuza copios pe seama retardismelor pe care puteam să le scot. Ăsta probabil nu-i un lucru rău. N-am crezut că o să ajung și în ziua în care o să scriu asemenea post, dar nimic nu-i imposibil. Postările mele au fost ceva in extenso, unele poate fără sens. În fine. Ideea e că tot ce ați citit n-a fost scris de mine, ci de haterul din mine. The Avenger a avut o atitudine cât se poate de nenaturală, pretențioasă, etc. Lista continuă la infinit. Imaginați-vă cum ar fi să-i puteți lua unui om tot ce are el mai de preț. Și aici nu vorbesc despre bunurile materiale, te caci în ele de bunuri materiale. Aici mă refer la liniștea interioară, la încrederea în sine, la starea de bine și la bunătatea sufletească. Astea-s unele dintre cele mai de preț lucruri pe care le poate avea un om. Imaginați-vă cum ar fi să lăsați un om fără chestiile astea. Nu prea mișto, așa-i? Când unui om i se ia ce am zis eu mai devreme, se închide în el și aruncă cu căcat în stânga și-n dreapta. Așa ca mine adică. Și greu o să-și mai regăsească ce i-a fost luat. Oricum, lumea e cel mai rău coșmar pe care îl poate avea un om. Nu există nimic bun. Și totuși, să mă prezint. Mă intitulez Denisa. Și am 16 toamne. Și aici închei ce am început. Și recitind asta, văd că am luat-o din nou aiurea. Niciodată nu reușesc să scap de asta în morții mei.
Și piesa de final.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu