marți, 14 februarie 2012

No title

Salutări, oameni neimportanți.
După cum puteți vedea, plictiseala a pus stăpânire pe mine. M-am plictisit să mă trezesc dimineața la aceeași oră, m-am plictisit să văd aceeași oameni în fiecare zi, așa că m-am mutat aici. De două săptămâni tot stau acasă, fiind în repaus de activitate. În astea două săptămâni am stat degeaba și am frecat menta. Nu o să citiți ceva interesant pe blogul ăsta, doar aberații scrise de mine. Astăzi cică e Valentine`s day, sau cum pana mea s-o numi. Din nou, altă zi inutilă în care toți țopârlanii stau cu curu` la căldură și se pupă și se uită cu ochii zgămăieți la nuștiu ce căcaturi de filme. Iar pentru fraierii care chiar sărbătoresc ziua asta, am să vă zic ceva: sugeți pula. Mertiați un bocanc în față. Cam atât pe ziua de azi, asta fiind prima mea postare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu