luni, 2 aprilie 2012

Nația voastră de fantome

Salutări, javre și potăi.
Aceeași eu, ca de obicei, împrăștiind ură pretutindeni. De data asta o să-mi bat pula de nătărăiii de maneliști și poponari de pe toate străzile, care zic și ei: ,,hai băă să fim și noi metălhezi, că așa cică-i moda acum''. Să fiți tâmpiți cu crengi în cur nu vreți? Fiecare găgăuță dintre voi face de râs rasa rockerilor și metaliștilor. Da, am înțeles că abia ați auzit de AC/DC. La nume mă refer, că de ascultat pauză. Cică vreți și voi coarne, că așa-i la modă acum. Vă fac io niște cornițe c-o castană. Voi ăștia care vă zgâiți la un videoclip cu Manson de exemplu, făcându-vă cruce și cu stânga și cu dreapta, nu vă simțiti penibili? Am văzut un tip pe stradă, îl cunoșteam așa din vedere. Săptămâna trecută îi asculta pe salam și pe adrian copilu măslină și azi mergea cu telefonul dat pe Megadeth. Greu m-am abținut să nu-i dau o flegmă în păr, să se ducă fix pe creștetul capului, apoi să-l dau cu capul de bordură. Dacă compar o ceapă cu voi, ceapa e mult mai inteligentă. Sunteți niște proști de talie mondială. Nu vă meritați perechea de pulă și coaie, cum zicea un bun prieten. Morții voștri de fantome, vă înțeleg că asta-i moda, bineînțeles, după frezele ghei ca a lu' smiley sau cum drace l-o chema, da' asta e chiar la limita cretinismului. Nu destul că era națiunea îndobitocită deja, mai veniți și voi și-o prostiți și mai tare. Alt exemplu de poponar care se dă mare metălhed că așa e mișto și masculin acum e exact adolescentul ăla virgin cu postere cu justin bieber pe ușile dulapului care ascultă metal așa, cât să nu mai pară chiar atât de virgin, dar vine maică-sa după el la școală în fieare seară, nu-l lasă să vorbească urât și nu îl lasă afară mai târziu de ora 9 jumate. Îmi vine să mă duc departe în spațiu când vă văd; doar eu și asteroizii. Mă duc să-mi ascut coasa, s-o am pregătită pentru când mai ies din casă data viitoare să vă iau beregata ăstora care v-ați regăsit mai sus. Puteți să mă blestemați și pe lumea ailaltă, io vă zic doar atât: sugeți pula.

7 comentarii:

  1. Dudă, am și eu ceva de zis: înainte să postezi, verifică ce ai scris, că ai greșeli de gramatică și de ortografie cât China(sau nu chiar) și se duce mândrețe de mesaj...
    Ce să zic, ai și tu dreptatea ta, dar, ia aminte: un rocker nu judecă pe nimeni, îi lasă pe toți în p..lata Domnului, oricare ar fi.
    În plus, niște înjurături nu te fac să pari dur/ă, ci doar puțin fără loc în societate.
    Toate cele bune..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mm..sunt fată..și greșelile de care zici tu s-ar putea să fie datorate sticlelor de bere pe care le-am golit azi.cât despre loc în societate,nu se pune problema.am destul loc în societate,ba chiar dacă aș înumăra numărul oamenilor care vorbesc cu mine cu ,,soră,,..înseamnă că am la frați și la surori cu duzinele.

      Ștergere
  2. pcat ca lumea este plina de ipocriti si jegosi care nu stiu decat sa se vaite si sa te pupe in cur cat mai bine doar ca sa obtina ce vor.
    moarte ciorilor, (fara ciori inseamna o lume fara manele, mai putina prostie )
    Respect
    NaZi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pacat ca tu vezi culoare in loc de oameni nu crezi?

      Ti se pare ca daca ar fi sa comparam culorile... cea "alba" a facut pagube mult mai mari asa ca nu stiu de unde ai scos-o pe asta.

      Documenteaza-te inainte sa scuipi ura.

      Ștergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Halal manifest. Daca tu erai mai buna decat ei nu jigneai pe nimeni, nu atacai pe nimeni. Cu ce te face pe tine mai buna toata insiruirea unor jigniri? Da, ipocrizia e peste tot, n-ai ce-i face, maturizeaza-te si deal with it. Plus, ce conteaza Megadeath?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cred că n-am văzut calumea..cum adică ,,ce conteaza Megadeath?!,,..:|..dacă o să te văd pe stradă,nu scapi fără o ciufuleală zdravănă..

      Ștergere