sâmbătă, 28 aprilie 2012

Retarda Barbie


Salutări, oameni cu bostana cât o nucă.
În ultima vreme m-a cam durut în cur de blogul ăsta. Așa că am să mai scriu și io ceva, că după mă faceți neam prost. Și ca subiect pentru azi sunt pițipoancele. 
Categoria 1: prințesa roz. Știți voi, acum mai nou, cam toată populația are râtul dat cu roz dinăla spălăcit, de zici că-i curul unui porc. Ei, când văd specimene dinastea pe stradă, încep să mă gândesc dacă chiar mai există cineva în afară de mine care nu se dă cu așa ceva pe bot. Și să vă zic o întâmplare. Mergeam într-o zi la școală. Și cum mergeam io liniștită pe drum, văd ceva care-mi atrage atenția. O purcică, dacă pot să-i zic și așa, avea suta de kilograme sigur, în niște colanți roz de latex, cu cizme de-alea de pescar galbene și bluză portocalie. Tipa aia era bună s-o iau pe post de sorcovă la anu' când am să mă duc la colindat. M-am oprit în mijlocul drumului și m-am uitat la ea. Apoi mă mai și întreabă dacă am vreo problemă sau de ce mă uit ciudat la ea. Taică, tu te-ai uitat în oglindă când ai plecat de-acasă? :))
Categoria 2: fata de bani gata. Știți voi, tipele cu genți de la Louis Vuitton și pantofi Armani cu tocul înalt de nu știu câți centimetri de zici c-au venit de la marile prezentări de modă din Paris sau de unde pușca mea or veni ele. Aici ar fi problema banii. Păi bă, cum să dau 23 de milioane pe o amărâtă de geantă, când cu banii ăia pot să-mi cumpăr un magazin întreg. Ăstea am impresia că nu gândesc pe ce dau banii. Bine, dacă or și avea cu ce gândi. Tre să-și înfigă unghiile de vrăjitoare puse cu enșpe mii de modele pe ele în bostana lor, care pe pariu pe ce vreți voi că n-are creier.
Categoria 3: țigăncile smardoaice. Ei, de-astea vezi mereu pe stradă, oriunde te-ai duce. Țigănci cu fuste jegoase 
de blugi și papuci Versace, cu kilu' de aur pe ele și cu telefonu dat la maxim pe nuștiu ce live de tot căcatu de-a lu salam sau adrian copilu măslină. După ce că-s agramate și că-s vai de capul lor, se mai dau și mari și tari că dacă te uiți la ele te bat până îți merg fulgii. Acest gen de oameni nu pot să înghit nici să mă plătești. N-ai ce le cere, sunt și ele ca toate ciorile de pe toate drumurile, doldora de prostie (și mă refer la țigani, nu la pasăre, că jignesc nația lor de păsări).
Mai există mai multe categorii, dar acum mi-e lene să mai scriu. Și-așa am scris prea mult pentru voi, că nu sunteți obișnuiți cu cititul. Iar pentru cine se regăsește în ce-am scris mai sus, io vă zic un singur lucru: clasicul sugeți pula.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu