duminică, 1 aprilie 2012

Națiunea de aristocrați

Salutări, capete de pu... sfeclă.
Azi am să arunc cu căcat în ăia care cică se cred aristocrații societății. Ăia care te cred cel mai terminat om dacă înjuri, bei bere ieftină și fumezi țigări la bucată. Păi bă tăntăloilor, voi vă dați seama că toată lumea de pe stradă râde și cu curul de voi când vă vede cât de penibili sunteți? Rău e să fii și prost, da prost ca noaptea, și să fii și snob. Bun; io beau, fumez, înjur pe cine vreau și pe cine am chef. Nu puteți să-mi interziceți asta. Cap aveți, minte ce vă mai trebuie. Io tot nu pot să vă înțeleg. De ce dracu v-ar păsa de cineva pe care nici măcar nu-l cunoașteți și probabil n-o să-l mai vedeți a doua oară? Să-i mai dați și sfaturi de-alea absolut imbecile, gen nu mai fuma că nu e bine. Și ce. Voi chiar nu vă dați seama să persoana respectivă n-ar da nici măcar un scuipat pe ce i-ați zis? Să muriți voi că niciunul dintre voi ăștia născuți în buricul Parisului n-a băut bere în viața lui sau n-a folosit nici măcar o dată cuvântul pulă. Nu există astfel de specimen. Iar dacă există, e degeaba pe planeta asta. Ce veniți cu atâtea și atâtea apropouri că nu-i bine ceea ce fac, că nu e etic. Ce, ori scrie minister pe mine să-mi faceți reclamații? Puteți să-mi ziceți ce vă tună capul, pentru mine e egal cu zero. Iar acum să le iau pe rând. Prima, cu băutul. Cine ești tu să-mi zici mie să nu mai beau? Chiar nu pot să-mi dau seama. Oare de ce mai încercați să convingeți omul să nu mai facă ceea ce-i place. Tot ca mine am să fac oricum. Mi-ați spus asta în vreo 5 serii până acum. A doua chestie, fumatul. Cum ziceam și mai sus, părerile voastre imbecile sunt egale cu zero (cu minus, dacă vreți și-așa). Dacă tata n-a crăpat tot fumând de la 15 ani și pân acum, aproape un pachet pe zi, n-am să crăp nici eu. Sunteți de râsul lumii bă. Și, în sfârșit, a treia chestie: ,,limbajul de mahala”, cum îl numea cineva. V-am mai sus și vă repet a enșpea mia oară: vorbesc cum vreau io. Meritați să vă iau la rând și să vă scuip între ochi pe toți. Dacă un prost o ia pe arătură și vorbește numai despre căcaturi legate de etică (pe care nici el nu le înțelege oricum dar le spune ca să pară deștept), o ia toată turma și sar la gâtul meu cu păreri contra că uite de ce ești de căcat. În astfel de situații, lași naibii orice orgoliu și te duci unde vezi cu ochii numai de astfel de ,,zeități ale rafinamentului'' să nu dai. Iar acum ghici, plec să beau iar voi puteți să faceți spume în continuare. Muie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu